Back on track

Jag har börjat märka av att jag har blivit urdålig med mitt bloggande, så nu får det bli ändring på det tycker jag.

Och nu undrar ni säkert vad som har hänt i Sofies liv på senaste tiden? Det har inte hänt så väldigt mycket faktiskt..

För en vecka sedan begav man sig till Nybro i Kalmar för att Johan skulle göra sin uppkörning där och han klarade givetvis den.

Så man har åkt rätt så mycket bil sen dess och varit på strippen och massa sådana grejer :) Men trevligt har det varit.

Och igår så var man på kalas hos Annika eftersom hon fyllde 50 år. Åt som fan och utforskade Rosengård. Mohaha!

Och sen så har jag faktiskt skaffat mig en cykel! Billigt och mycket bra!

Och för övrigt så hade jag och Johan 2 månader igår. Mohaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0