Det är för jävligt!

Vad i helvete tänker du med egentligen? Jag förstår inte ens vad du gör här, varför du bor här överhuvudtaget? Du gör ju absolut ingenting för din familj och för att vi ska få ha det bra för en enda gångs skull. Det enda som du gör är att knulla runder med den äckliga och skabbiga horan i Vellinge och försörja hennes jävla ungar.

Du jobbar exakt alltid och är nästan aldrig hemma och när du väl är hemma så sitter du bara och klagar och surar över sådana onödiga saker. Och sen frågar du mamma varför jag inte gör någonting? Och sen när mamma säger till dig att fråga mig själv så hinner du inte. Nej, du hinner absolut ingenting mer som har med din familj att göra.

Allting som du håller på med har stigit dig åt huvudet, det enda du vill är att synas och höras. Och nu har du verkligen skämt ut både dig och din familj. Du är inte min pappa mer. Min riktiga pappa som var så jävla underbar och go dog för flera år sedan. Så enkelt är det!

Att du inte ens hade mage att säga tack för att jag sa grattis till dig i telefon innan. Jag blev så jävla ledsen och du skulle bara veta hur jävla mycket du sårar mig med dina ord och dina jävla lögner.

Jag frågade dig om du och jag kunde åka ut och handla, men du bara sa "Jag har inte tid, Sofie!" och la nästan på luren i örat på mig. Det var bara en jävla enkel fråga och du hade inte behövt att göra så mot mig.

Jag förstår inte hur någon kan göra såhär mot sin familj, hur man bara kan svika sin familj så otroligt mycket och bara låtsas som ingenting. Ser du inte hur förstört allting är egentligen?

Du var verkligen den jag såg upp till, du var världens bästa pappa som jag var så jävla stolt över. Men vad är du nu? Ett jävla monster som man bara vill ska försvinna? Hur kunde du förändras så jävla mycket?!

Det finns bara en person i denna familjen som jag ser upp till nu och det är Peter. Du är verkligen värd allt i hela världen och jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig. Det är du som alltid funnits där för mig när Han har svikit och sårat mamma och mig. Det finns inga ord i världen som kan beskriva hur jävla guldvärd du är.


Och Johan.. jag älskar dig så otroligt mycket, mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0