En grej..

Jag blir bara så jävla trött på att folk klagar på mig, men vet ni vad? Ni kan börja titta igenom era egna liv och ge själva fan i att försöka lägga er i andras. Kom inte och säg till mig vad jag ska göra och inte göra för jag gör Precis som jag själv vill och ingen ska komma och försöka styra och ställa över mig. Take it or leave it hoes!

Ni är lika stora nollor som mig och kommer alltid att vara det. Era mammor säger "Gå nu ner till arbetsförmedlingen och skaffa er ett jobb." och ni gör GENAST det och gör exakt som dem säger och sen sitter ni därnere nästan varje dag. Men till vilken nytta? Helt ärligt, NI KOMMER INGENSTANS!


Jag blir så jävla trött på allt..
Detta är så jävla patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0