Förkylning!

Jag förstår inte varför man aldrig lär sig att man inte ska gå utan jacka för länge. Nu har förkylningen hälsat på mig, eller den hälsade först på Johan och några dagar senare så hoppade den över till mig. Näsan rinner och håller nästan på att hosta i sönder min hals känns det som.

Igår var det strippen som gällde, först Lödde som vanligt, men ingen körde där pga att polisen kom dit jätte tidigt och hade hastighetskontroller. Dem tog förresten en ferrari som körde 50 eller 60 för fort. Han kunde säga hejdå till sitt körkort, men så går det när man ska tuffa till sig med ett litet barn i bilen. Haha! Sen så iallafall så bar det vidare till Landskrona och där var verkligen smockat med folk, har aldrig sett så mycket folk där, men roligt var det iallafall.

Idag ska jag och Johan iallafall åka till hans pappa i Sjöbo och stanna där hela helgen. Ska bli skönt att komma bort lite.

Men nu ska jag iallafall bounca vidare bort till sängen igen där min älskade väntar. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0