Nu ska sanningens ord fram!

Jag har bara ett par grejer att skriva här nu.

För det första..
Jag älskar Johan och han är den bästa jävla personen i mitt liv.
Det finns ingen bättre än honom och jag vill absolut inte vara utan honom.

Och är det någon som försöker förstöra eller ens bara tänker tanken att
försöka förstöra mellan oss, så ska jag personligen ge er en riktigt jävla tjock
och taggig pinne i era feta rövar. Bara så ni vet det, så back off!

För det andra..
Har du någonting emot mig så kom och säg det till mig istället för att fjanta dig på lunar.
Väx upp fjortisjävel!

Du är det finaste som hänt mig på mycket länge och jag hoppas att detta kommer att vara mycket länge till. Du betyder så otroligt mycket för mig och jag är så jädrans kär i dig. Du är så underbar och jag älskar verkligen allting med dig. Du är perfekt för mig! 20/2, det är vårt datum, min älskling, mitt syre, mitt allt i denna värld. Glöm aldrig att jag älskar dig så oändligt mycket, Johan Cronqvist!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

GUD va gulligt skrivet hjärtat . E väldigt glad att du hittat nån som behandlar dej som du förtjänar att bli behandlad ! Helt rätt d andra du skriver me , man kan komma om man har nåt att säga , inte säga d bakom ryggen på nån ! AAAAH ! Haha ! Jag älskar dig

2008-04-10 @ 11:24:11
URL: http://saandriiiiiish.blogg.se//
Postat av: Sofie

Ja, jag är också glad för det :) Haha, eller hur, då är det bättre att säga det till mig istället! Mohaha :) Jag älskar dig också!

2008-04-10 @ 11:40:17
URL: http://coitus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0