Piccadilly Circus

Som ni redan vet så piercade jag min bröstvårta igår, och Kathy följde med mig dit.

Det började med att jag och Kathy låg och pratade om piercingar osv på kvällen, och då nämnde jag att jag ville pierca mig i bröstvårtan, och sen somnade Kathy och jag låg och funderade på det säkert 1 timme efteråt., på om jag skulle våga göra det, och om det skulle göra ont och så, sen somnade jag när jag väl slutade att tänka på det. Och sen på morgonen, så vaknade jag och började tänka på det igen, och sen bestämde jag mig för att åka ner till Liz och göra det, så jag gjorde vid mig och klädde på mig, och sen åkte vi ner till Nobeltorget, när vi först kom dit så hade hon inte öppnat, så vi gick till en kebab-sak och åt, och sen när vi skulle gå en runda, så hade hon öppnat, så jag gick in och frågade hur mycket hon tog för att pierca bröstvårtan, och om hon hade tid och det hade hon, så jag kallade in Kathy, sen så satte jag mig i stolen, och så ritade hon dit prickarna, och frågade om hon skulle säga till när hon skulle göra det, men det ville jag inte :) Haha! Så hon knep tag i tutten, och 1 sekund efter så var nålen igenom, och det gjorde inte alls så ont som jag hade väntat mig att det skulle göra. Jag kan säga att mina 2 piercingar i läppen gjorde mycket mer ont än denna gjorde, men jag är nöjd som ett djur med den :) Och min mamma vet fortfarande ingenting, försökte berätta det för henne, men när jag såg hennes min så sa jag genast att det var ett April-skämt. Vilken tur att det var 1 april :) Hahaha!

Och ni kan räkna med att jag hade för jävla ont igårkväll när jag skulle sova, det var då det var som värst, men nu börjar den bli bra iallafall. Skönt!

Och idag så har jag bara varit med Johan, jag åkte till honom, sen så åkte vi till hans farmor och åt lite och sen så visade hon oss vad vi skulle äta i helgen osv. Sen så gick vi hemåt och tog en sväng inom Pildammsparken och gick ett varv där, jävligt härligt väder var det iallafall, sen så gick vi hem till honom :)

Helgen ska tillbringas hemma hos Johans farmor, eftersom hon ska åka till London(?), från Fredag till Tisdag. Ska bli skönt att komma hemifrån några dagar. Mohaha!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Oh du (; fan va fett att pierca bröstet (:
ja vill pierca tungan , men vågar inte :(

2008-04-03 @ 10:25:50
URL: http://saandriiiish.blogg.se//
Postat av: Sofie

Det gör verkligen inte ont att pierca sig i tungan. Att pierca läppen är nog det som är värst faktiskt :O

2008-04-03 @ 11:15:58
URL: http://coitus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0