Jag är så helvetes jävla trött på allting

Du tror verkligen att allting handlar om dig, dig, dig, dig, dig och dig hela jävla tiden, och jag börjar bli så jävla trött på det nu. Hela tiden så är det "men jag orkar inte" eller "jag har så ont i benen". HELA TIDEN så håller du på så. Det är inte dig som dem är ute efter, det är mig, men det skiter du fullständigt i. Istället så ska jag göra det, det, det, det, det och det, och springa en jävla massa ärenden till dig medans du sitter på din feta röv och gör absolut ingenting mer än att du röker dina jävla cigg hela jävla tiden och skickar sms till alla dina jävla fula killar. Gör något istället, börja tänka och bete dig som en mamma, och framförallt att bete dig som en vuxen. Jag är så jävla trött på det här nu, hela vår lägenhet håller på att rasa i samman pga dig, för att du inte tänker ett enda jävla skit. Du stänger aldrig av spisen när du använt den, du låter kranarna stå och rinna när du använt dem, du klagar och tror att du är den bästa i hela världen. Men det är du inte, du är långt ifrån den bästa. Du var den bästa, men nu är du absolut ingenting mer än en stor jävla idiot som inte tänker på sakerna som du gör. Du säger att jag får utbrott och slår i sönder saker så fort jag inte får som jag vill? Men vad gör du då själv? Du smäller med saker och beter dig som en liten bortskämd skitunge, och tjatar hela tiden på att man ska göra ditten och datten till dig. Och det värsta är att du väljer ditt jävla smsande och skit framför dina barn och barnbarn. "Nej, vi kan inte åka dit för att jag måste fylla på min telefon, och då kan vi inte ge någonting till Fanny". Ser du inte själv vad du håller på med? Du är en fet jävla idiot som inte tänker ett enda skit.

Fan vad jag är trött på allting just nu, vill bara klä på mig och gå härifrån och aldrig komma tillbaka hit igen.
Du ger mig såna jävla feta magsmärtor så det är sjukt. Dra åt helvete för fan!


Grattis Fanny älskling på din födelsedag, hoppas att du får en riktigt bra dag med massor av presenter.
Jag älskar dig mest av allt på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0