Rövhål

Idag vaknade man upp av att man hade jävligt ont i halsen, och det kan ju bara vara Kathys fel, eftersom hon legat och snorat ner min säng nu 2 dagar i rad. Hon är så underbar och tacksam :)

Och sen du, orka med att du beter dig som en treåring, börja mogna istället. Och sen till dina gudomligt bra vänner, hur orkar man ens sprida så mycket rykten om att jag ska ha kallat din mamma hora, och att jag har gett dig på truten och allting? Haha, ni är så jävla patetiska hela högen och jag skulle kunna köra över allihop. Skaffa er ett liv eller något, för ni är fan efterblivna som fan. Nä, bajsa ner er totalt.

Nu är det snart Våra bästa år som gäller, tjoho, sen ska jag in i duschen och göra vid mig, sen ska jag till Baloo <3

Ehe, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0