Jag blir så förbaskad!

Varför i helvete kan dem inte göra en telefonjävel som håller utan att man måste vara försiktig med den? Jag köpte ju min telefon för MINDRE än en månad sen, och nu har 3 av mina knappar spruckit. Och jag säger det.. ger dem ifrån sig ett endaste litet pip om att jag ska betala någonting för att få nya knappar ditsatta, så kommer jag personligen att trycka upp en spetsig och taggig påle i deras feta rövar!

Hittills är det en av dem bästa telefoner som jag har haft, om tänker bort från knapparna som nu har spruckit, som på många andras telefoner. Jag blir så jävla arg och besviken. Varför i helvete inte bara göra en bra telefon där knapparna håller? Nej, men Sony Ericsson är så jävla stressade med alla sina nya telefoner, för dem hinner inte släppa en ny förräns dem har börjat på en annan "succételefon", därför hinner dem inte att vara noggranna med dem mer och det är det som jag blir så jävla arg på!

Nej, dem skulle våga säga att jag ska betala för att få mina knappar bytade och jag kommer göra deras liv till helveten.

image17

Kommentarer
Postat av: Mawlhin

Sony ericsson telefoner är skit! Har också en. Den stängs av hela tiden! as jobbigt

2008-03-28 @ 19:28:43
Postat av: Sofie

Ja, dem är riktigt kassa, iallafall dem nya som Sony Ericsson har gjort, dem är riktigt värdelösa.
Blä på Sony Ericsson!

2008-03-28 @ 23:22:50
URL: http://coitus.blogg.se
Postat av: Kathy

Förstår att du är besviken, men samtidigt så visste du att risken fanns där när du köpte den. Men förstår :/ för det är synd som fan.

2008-03-29 @ 16:20:54
URL: http://ruck.blogg.se
Postat av: Liiz

Jag vet hur det är. min telefon knppar sparack också, sen så sluta den funka helt:O har knappt andvänt den..

2008-03-29 @ 16:46:42
Postat av: ulrikaaa

det händer på alla dem modellerna snutte. har 3 kompsiar, som har fått byta telefoner eller köpt nya för 3-4 knappar har spruckit.

2008-03-29 @ 17:30:26
Postat av: ulrikaaa

det händer på alla dem modellerna snutte. har 3 kompsiar, som har fått byta telefoner eller köpt nya för 3-4 knappar har spruckit.

2008-03-29 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0