Nu jävlar ska det bli ändring på saker och ting!

Detta var sista gången som det blev såhär, vi får aldrig någonsin glida ifrån varandra såhär igen.  Vår vänskap är inte som någon annan, och det kommer den aldrig att bli heller. Vi är verkligen gjorda för varandra, och det ska vi ta vara på.  Alla våra underbara stunder, våra skrattattacker, våra runder i beijers park eller när vi bara sitter och helt plötsligt börjar skratta oss till döds nästan, eller när vi gör våra sjuka videos där vi ser ut som negrar, eller som horor rent ut sagt, eller när vi dansar i mitt rum, eller pratar så konstigt,  eller när vi gör våra andra så jävla sjuka saker som ingen annan kan förstå det roliga i. Det är vår vänskap, och den är speciell. Nu börjar allting att ordna upp sig mellan oss, och det ska förbli bra mellan dig och mig nu. För jag orkar inte och jag vill verkligen inte leva utan dig, vid min sida. Du har varit där för mig mer än någon annan människa i denna värld har varit, och jag är dig evigt tacksam för det, du är verkligen en sådan person som man kan kalla äkta vän.


Nu ska vi tillbaka, back on track, du och jag. Sofie och Milo, och denna gången för evigt! Jag släpper inte dig en gång till, aldrig i hela mitt liv att jag gör det.  På Söndag ses vi, du och jag, och jag ska krama ihjäl dig och ha så jävla kul med dig  som jag verkligen alltid har när jag är i din närhet.


image7


I EN ROSA HELIKOPTER, SKA JAG FLYGA HEM TILL DIG, I EN ROSA HELIKOPTER,
JA, DÅ FLYGER JAG TILL DIG VARJE DAG.
I EN ROSA HELIKOPTER, HELA VÄGEN HEM TILL DIG, I EN ROSA HELIKOPTER.
JA, DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DIG! <3
.... jag älskar dig, min milovitz!

Kommentarer
Postat av: milo

Älskar dej med fieee

2008-03-24 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0