Tjobalabololol!

Nu får man sätta igång och skriva av sig lite om helgen. Tycker ni inte?

I fredags så bestämde jag mig för att följa med Baloo till Sjöbo, och träffa hans pappa och hans syskon, Marielle och Gilbert, och sen så stannade vi där tills Lördag förmiddag ungefär, sen var det dags att åka hem igen, och Baloo åkte på Yoggi's kalas, och sen så när kalaset var slut så hämtade dem mig och jag följde med dem hem och sov hos Baloo och Dennis. Och idag har det inte hänt så väldigt mycket, har bara varit en skön slappedag.

Och imorgon så kanske Fanny kommer till mig och sover här, vilket jag hoppas.
Jag saknar henne så in i bajsens jävels mycket!

Nej, tjing och hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0