Ja, vad ska man säga?!

Jag får väl börja med att skriva vad jag har gjort dem senaste dagarna? 

Som ni vet så tatuerade jag mig i Torsdags och den verkar verkligen läka jättefint, vilket är riktigt skönt.  Och förutom tatueringen så har jag bara umgåtts med den finaste personen på denna jord, Johan och i Söndags så träffade vi Stoffe och Nichlas och var ute med dem exakt hela natten och vi träffade dem igår också. Vi åkte en massa runder b.la till Löddeköpinge, Landskrona, Häljarp & Saxtorp och till en massa andra ställen och bara luffade, sen så lämnade vi Stoffe och Nichlas och sen så åkte jag med min älskling hem till honom och sov hos honom. Wunderbart! Och nu ska vi åka till Stoffe och äta pannkakor?! Haha! Mums!

Och nu till något helt annat.
Dem senaste dagarna så har jag mått så jävla dåligt, i och med allting där hemma. Det känns verkligen som att min kropp inte klarar mer snart och jag vill verkligen inte må såhär eftersom det går ut över en massa oskyldiga människor. Det går t.om ut över Johan, vilket jag absolut inte vill att det ska göra. Jag hoppas bara på att det ska bli bättring på saker och ting och att jag kan må bra någorlunda bra igen.

Och Johan, du är verkligen det finaste jag har. Utan dig så vet jag inte vad jag hade gjort. Du äger verkligen exakt hela mitt hjärta. Jag älskar dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bara påpekar att det går ut över honom. Jag tror nog att det går ut över fler ännu värre, det är bara du som inte märker det.

2008-05-06 @ 17:01:10
Postat av: Anonym

Om du läser det en gång till så ser du att det står "det går T.OM", så jag vet mycket väl om att det går ut över ännu fler. Men okej :)

2008-05-07 @ 13:37:19
Postat av: Kathy

Jag har bytat blogg, så ändra min länk. Mahaha!

2008-05-08 @ 15:32:11
URL: http://kathybus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0