Sjöueeebooee!

Ja, nu är man i Sjöbo igen och träffar mitt hjärtegull igen :) Underbart är det!

Och igår så var man med mamma på E-Center eller Eko Hallen som det hette förut. Vi var där med Gertrud för att hon skulle köpa nya skor och lite sådana saker. Jag köpte också ett par skor :) Megafina och sköna! Och sen så fick jag ett ryck och ville pierca mig i näsan så jag gick in och gjorde det. Hahaha, är jag störd eller? :)

Har förresten ny telefon nu också och nytt nummer, så ni får skriva om ni vill ha det tycker jag :)

Ja, ska iallafall åka hem från mitt hjärta på Fredag eftersom att han ska jobba hela helgen och då ska jag passa på att umgås lite med min snäckis Fanny. jag har verkligen inte träffat henne på jättelänge nu och det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar henne och hennes närvaro. 

Jag förstår inte hur ett barn kan bringa så mycket lycka som du gör i mitt liv, Fanny. Du får mig att skratta exakt hela tiden med dina ord och med dina grimaser. Jag är så jävla glad för att du och jag står varandra så himla nära :) Du är absolut min favorit och det kommer du alltid att vara. Det kvittar vad som än händer så kommer jag alltid att finnas för dig och ställa upp för dig om du någon gång behöver någonting. Jag älskar dig så himla mycket.. om du bara visste vad du betyder! <3

OCH JOHAN CRONQUIST(!!!) JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET! <3 

Kommentarer
Postat av: Du vet vem ^^

Jaså? Ni var där med Gertrud? :P Bara? :P

2008-05-28 @ 22:12:46
Postat av: Sandraa

Ja vill ha ditt nya nr (a)

2008-06-03 @ 11:54:58
URL: http://saandrish.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0