Todieliooeee

Har snart varit i Sjöbo i en hel vecka nu :) Har varit jäkligt skönt faktiskt att få komma ifrån stan lite och alla äckliga människor som finns där.

Jag har ju knappt varit i stan på länge nu ju eftersom att jag först förra helgen var hos min bror hela helgen och sen så hemma på Måndagen och sen så åkte jag till Johan på tisdagen :) men imorgon ska jag åka hem och umgås med familjen lite iallafall.

Peter, du vet om att vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida. Jag hatar att se dig må såhär himla dåligt hela tiden, men allting löser sig. Det vet jag :) du är min storebror och du fixar detta! Jag kommer stå tätt intill vid din sida när du än behöver mig. Jag älskar dig!

Och Johan, du är mitt allt, det vet du hjärtat. Jag älskar dig så mycket :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 22:33:19
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Katt

Är jag en av alla äckliga människor eller? haha

2008-05-25 @ 01:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0